Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cindy Jansen - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cindy Jansen - WaarBenJij.nu

Bangkok

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cindy

04 December 2011 | Thailand, Bangkok

Douchen, taxi, vliegveld, Jordanie!! Waar t trouwens een stuk kouder is dan hier, maar een beetje warmer dan daar.
(was na de rest van Vietnam, over Laos, naar Bangkok. M'n samenvattingen worden er niet langer op..)

Fijne sinterklaas.

x

  • 04 December 2011 - 20:53

    Sandra:

    Nee, inderdaad.
    Maar ik wens je een hele goede vlucht.
    Je bent nu in de lucht...
    Hoop dat je goed aankomt, en nog een paar hele fijne weken hebt.
    x

  • 05 December 2011 - 07:03

    Richard:

    Veel plezier in Jordanië!

  • 05 December 2011 - 10:16

    Tante Ankie Ome Arie:

    Ja, kort maar krachtig veel plezier

  • 07 December 2011 - 20:07

    Tante Joke:

    Ha Cindy,
    Sinterklaas is er nog maar net vandoor gegaan.
    En de eerste kerstbomen zie ik alweer voor de dag komen en onze straat is al helemaal in kerstsfeer.
    Verder hier lekker veel
    kaarsjes stoken, kachel aan, en buiten wind regen en ontstuimig weer.
    Maak er nog enkele fijne weken van enne zorg goed voor jezelf.
    xxx Tante Joke


  • 10 December 2011 - 16:59

    Franka Van Bakel:

    Hallo Cindy.

    Terwijl ik hier bij J.P aan het werk ben en mijn mail aan het opruimen ben zie ik ineens jou adres weer staan, dus meteen de kans om weer eens te kijken. Natuurlijk hoop ik dat het jou goed gaat en dat we je zeker na die prachtige reis weer eens mogen zien.
    Hier is nu zowat iedereen ingewerkt en gaat verder alles zijn gangetje.

    Blijf genieten en tot gauw.
    Franka

  • 18 December 2011 - 10:17

    Sarah:

    Hey Cindy!

    Waar zit je nu? Gaat ie goed?
    Blijf je nog lang weg of beginnen de laatste dagen te tellen?
    Ik moet zeggen dat ik weer steeds meer terugdenk aan mijn eigen reis, alweer bijna een jaar geleden... Kon ik de tijd maar even terugdraaien ;-)

    Het ga je goed! Genietttt!!!

    Liefs,
    Sarah

  • 25 December 2011 - 10:20

    Tante Ankie Ome Arie:

    Hoi Cindy, eerste Kerstdag En ik ben aan het wachten tot ome Arie uit de douche komt dan gaan we even naar Oma toe.Zoals eigenlijk iedere Zondag, hoorde gister dat je omstreeks de 17de Januarie weer thuis bent.Wens je vanuit een grijs en grauw Beek en Donk nog een fijne tijd en nog veel plezier(helaas geen witte kerst)Groetjes....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Egypte, Filipijnen,

Recente Reisverslagen:

25 December 2011

Jordanie

04 December 2011

Bangkok

27 Oktober 2011

Vietnam

16 Augustus 2011

Boracay

11 Augustus 2011

Manila
Cindy

Actief sinds 21 Sept. 2009
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 42732

Voorgaande reizen:

01 Januari 2012 - 10 Maart 2016

Honduras en Nicaragua

07 Maart 2013 - 26 April 2013

Zuid Afrika

03 November 2010 - 10 Februari 2011

Maleisie+Nieuw Zeeland

23 September 2009 - 09 Februari 2010

Mijn eerste reis

09 Juli 2011 - 30 November -0001

Egypte, Filipijnen,

Landen bezocht: