Eindelijk verbrand - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Cindy Jansen - WaarBenJij.nu Eindelijk verbrand - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Cindy Jansen - WaarBenJij.nu

Eindelijk verbrand

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cindy

11 Oktober 2009 | Australië, Byron Bay

Hallo,
Wordt weer tijd om wat te schrijven..
T went erg snel om hier te zijn en niks te moeten. Mn laatste dagen bestaan vooral uit hopen op goed weer en op t strand hangen. Wat niet went zijn de geluiden van rugzakken die per persoon 25 keer open en dicht moeten, en plastic zakjes 's morgens vroeg. Maarja, t weer wordt eindelijk beter, dus dan kan ik overdag slapen op t strand. In Port Maquarie zat ik in een goed hostel, met leuke mensen. Rare combinaties krijg je daarvan, als je dingen gaat doen, en iedereen vraagt iedereen mee. We zijn naar een koala ziekenhuis geweest, en verder weinig boeiende dingen gedaan. De bus naar Byron Bay duurde nog 7 uur.. Lang! De hostels worden er niet goedkoper op. Wel luxer, met zwembad. Maar t strand is 5 minuten lopen dus..
Morgen alweer tijd om verder te gaan naar Surfers Paradise. Is hier niet ver vandaan. Tot sneller dan de vorige keer. doeidoei

• 11 Oktober 2009 - 07:12

San:

eindelijk weer een verhaaltje.....! Hoop dat je goed aankomt in Surfers Paradise en dat je snel een hostel vind. Misschien is het daar goedkoper om op internet te kunnen.... Geniet van het goede weer, hier is het k*t!
    x

• 11 Oktober 2009 - 09:02

Tinie En Frank:

hallo cindy.

ik had op internet al gekeken,en zag er ook de koala ziekenhuis.
    leuk dat je er ook bent geweest,mooie beestjes,
    en ook fijn om te horen, dat het nu begint te wennen voor jou.
    dan gaat ook alles makkelijker.
    ik blijf je volgen ,en kijk op plaatsen waarje bent op google,maar prachtig om te zien.
    cindy genieten, meer hoef je niet te doen.

groeten tinie en frank

• 12 Oktober 2009 - 17:39

Willy En Joke:

Ha Cindy,
    Kei leuk om je op deze manier je een beetje te volgen op je reis.
    Koala ziekenhuis lijkt me ook wel wat om te bezoeken.Zou ik denk ik ook hebben gedaan. Langzaamaan zal het ook wel warmer gaan worden daar bij jou en hier is de herft nu echt begonnen. Met af entoe een flinke bui en in de bossen wordt het al kleurrijker door die herftkleuren. Ook wel mooi hoor. Nou meisje, geniet verder van alles en veel liefs van ons

• 15 Oktober 2009 - 17:33

Lotte:

jaloers..
    Heb net met een spin gedoucht, en moest aan je denken! charmant he.

hier vriest het 's nachts alweer! en verder gebeurd er niks boeiends.. eens uitrekenen hoelang ik moet sparen voordat ik een paar maanden weg kan ;)
    geniet er van.. en ben benieuwd naar de volgende foto's -hint-

groetjes uit Beek en Donk City!

• 16 Oktober 2009 - 07:11

Kevin/Thea:

LOL, Cindy, you are now on the Gold Coast ?? That is why we hear nix from you!! haha...you will have to hibernate up there till mid November...then the whole country begins to heat up.(But with climate change..who knows what is the normal)
    Whatever ...you will experience a wild and wonderful country :)