Mooi! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Cindy Jansen - WaarBenJij.nu Mooi! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Cindy Jansen - WaarBenJij.nu

Mooi!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cindy

19 Oktober 2009 | Australië, Brisbane

Hallo,
Hoe gaat t daar? Koud heb ik gehoord... Hier niet! Mooi weer, ben bruiner dan ik geweest ben sinds 14 jaar. (nog wit, vergeleken met sommige mensen hier) Weet nu al niet meer welke plaats de laatste was, waar ik dus niet geschreven had.. Surfers Paradise? T was in ieder geval leuk, mooie stranden, mooie golven, leuke winkeltjes, en vervelende mensen in de kroeg, maar leuke mensen in t hostel. Geweldige dagtoer gedaan; kanoen met dolfijnen, ontbijt op een eiland, duiken, kanoen naar volgend eiland voor een wandeling. Dat zou mn mooiste dag in Australie worden dacht ik. Het werd; kanoen tegen de wind in, geen dolfijn gezien, ontbijt was een muffin, 3 minuten gesnorkeld waarbij je je knieen openhaalt aan de rotsen in t water, jezelf door da zanderige eiland zien te zeulen, en terug moest de begeleider ons met een touw aan zijn kano vastbinden omdat we niet in staat waren de goeie richting uit te gaan. Heb leukere dagen gehad hier. haha. Maar goed. Nu ben ik in Brisbane. Weet niet welk woord ik moet gebruiken om t hier te omschrijven.. Blijf hier in ieder geval langer dan de gemiddelde 3 dagen! Er is geen zee waar je in 5 minuten bent. Er is wel een nepstrand in de stad. Uiteraard met palmbomen, bloemen, gekke vogels, terrasjes, bandjes en bbq plekken. Hele families zitten daar in de weekenden gelukkig te zijn. Denk da de meeste mensen de voorkeur geven aan t echte strand, maar ik vind t geweldig, en ben jaloers op de kinderen die hier opgroeien. "to good to be true" dacht ik toen ik om me heen keek en zat te bedenken hoe ik aan n ander meisje kon uitleggen hoe mooi ik t vond. Paar seconden later begint een bandje dat nummer te spelen. Huh??
Maar genoeg hierover, want kan t toch niet uitdrukken met woorden of foto's. Verder een Chinatown zoals elke stad lijkt te hebben. T centrum is gewoon t centrum. Meer daklozen en gelovigen lijkt t. ohja, en een rivier. Ga ik nog es met de ferry. Laatst een avondtoer gedaan. Soort van Brisbane by night. Op een berg over Brisbane heen gekeken. Dat soort dingen. Moet ik er nog "mooi" bij zeggen? Is mn nieuwe stopwoord voor mn weblog. Conclussie; heb t erg goed naar mn zin! Hoop dat daar alles goed gaat met iedereen. Tot snel. Liefs Cindy

  • 19 Oktober 2009 - 11:51

    Sandra:

    Hé!
    Je hebt talent voor schrijven!! Fijn dat het goed gaat en dat je het naar je zin hebt! Ik heb gelukkig je suzuki niet meer hoeven krabben.... Schrijf de volgende keer maar wat sneller, ik lijk je steeds mis te lopen op msn. Doeidoei

  • 19 Oktober 2009 - 13:45

    Lud:

    die dag toer? is dat uit die tijdschift? die heb je weleens laten zien stonden allemaal excursies in het engels vertaald.. is dan wel een tegenvaller zn excursie maar ach zo te lezen ben je nu wel op een fijne plek en leuke dingen aan het ondernemen.. veel plz xxx lud

  • 20 Oktober 2009 - 14:48

    Cissy:

    Hey!
    Klinkt allemaal goed hoor, ik zou zo maar heimee kunnen krijgen naar Down Under...
    Als ik je wat tips mag geven, stop ook eens in Hervey Bay, van waaruit je mooie trips kunt maken naar Withsunday en Fraser Island. Vond ik wel erg mooi om te zien, verder niet veel te doen, maar toch ;-) Arlie Beach is een leuke backpackers plek en Paronella Park is ook de moeite waard om te bezichtigen!
    Nou meid, have fun & enoy your trip!
    Ik hou je site in de gaten!

  • 22 Oktober 2009 - 09:53

    Joke En Willy:

    Ha Cindy
    Klinkt allemaal kei goed en steeds betrap ik me erop dat het bij mij af en toe helemaal begint te kriebelen en ik denk oh,
    wat zou het mooi zijn als ik in 1 ogenblik ineens helemaal daar bij jou zou kunnen zijn om al dat mooie en fijne en genieten te kunnen delen.
    Maar goed, op deze manier krijgen we toch wel een beetje vakantiegevoel als ik dit zo allemaal lees. Nou meisje, geniet verder van alles en zorg goed voor jezelf.
    Liefs Willy en tante Jokexxx

  • 23 Oktober 2009 - 10:02

    Tinie En Frank:

    hallo cindy

    Nou cindy,wij zullen zeggen MOOI,dat je het goed naar je zin hebt
    daar.
    En weer de goede richting ingaat,met de bus dan he!!
    Maar zo te lezen,weet jij wel wat je wilt zien en beleven,en heb je je boek al uitgelezen,in de bus,met die lange afstanden?
    cindy heel veel plezier verder,en lekker genieten.

    groetjes tinie en frank

  • 25 Oktober 2009 - 17:33

    Tante Bep:

    Ha meisje
    We blijven je volgen met
    je reisverslagen, je hebt verborgen talent.
    Fijn dat alles goed gaat
    geniet er van.

    Groetjes ook van
    Ome Frans en Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 Februari 2010

Dat was t dan

31 Januari 2010

Ennnnnn,,,,,, weer een ander eiland

22 Januari 2010

eilandjes

13 Januari 2010

Thailandtijd

08 Januari 2010

Nog maar een paar dagen.....
Cindy

Actief sinds 21 Sept. 2009
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 42753

Voorgaande reizen:

01 Januari 2012 - 10 Maart 2016

Honduras en Nicaragua

07 Maart 2013 - 26 April 2013

Zuid Afrika

03 November 2010 - 10 Februari 2011

Maleisie+Nieuw Zeeland

23 September 2009 - 09 Februari 2010

Mijn eerste reis

09 Juli 2011 - 30 November -0001

Egypte, Filipijnen,

Landen bezocht: