Regen!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Cindy Jansen - WaarBenJij.nu Regen!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Cindy Jansen - WaarBenJij.nu

Regen!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cindy

05 Oktober 2009 | Australië, Sydney

Hallo,
Bedankt voor alle leuke reacties.
Op de foto's bij t vorige reisverslag was al te zien dat we wat bij die brug en operahouse gekeken hebben. Appart om daar te lopen, waar je de foto's al 1000 keer van gezien hebt elke keer als je iets over Sydney opzoekt.
Ondertussen heel veel regen gehad, maar gelukkig ook een paar droge uren. Het walvis spotten was leuk. De kracht van de oceaan had ik erg onderschat.. Gelukkig hoorde ik niet bij de kotsende mensen. 3 uur was wel iets langer dan nodig, op het einde viel ik in slaap.
Vandaag naar wild life world of zoiets geweest. Veel ranzige beestjes gezien, en slangen, kangaroos en koala's. Soort dierentuin dus. Toen ik buiten kwam scheen de zon! Snel naar bondi beach gegaan, waar veel surfers zijn. Maar helaas begon t na een uurtje alweer te regenen....
Heb nu een buskaart naar Cairns. Kan overal uit waar ik wil, en een dag van tevoren laten weten wanneer ik weer verder mee wil. Ik ga niet wachten op de voetbalwedstrijd van zaterdag. Morgenochtend om 7.00 vertrek ik naar Port Macquarie! (had ik 2 dagen geleden ook nog nooit van gehoord, haha)Doeidoei

• 05 Oktober 2009 - 09:36

Wendy:

wauw cindy wat heb je al veel gedaan en gezien!!
    super fijn om jou zo te volgen!ik moet je heel veel groetjes doen van oma mia,ze denkt veel aan je,net als wij allemaal!
    dikke kus, wendy

• 05 Oktober 2009 - 10:40

San:

hé! Nou heb ik je online gemist... Fijn dat je weer wat schrijft! Veel plezier in Port Macquarie! We horen wel weer hoe het daar is! Heb Kevin nog gesproken en je was very welcome! xx

• 05 Oktober 2009 - 10:44

Tinie En Frank:

hoi cindy

toch nog naar zee geweest!!
    wat lekker zo rondtoeren, waarheen je maar wilt.
    zal wel n wereldreis zijn overal in australie.
    met allemaal verschillende gebieden.
    hoop dat je volgende trip ook leuk zal zijn, en ben weer benieuwd.

groetjes tinie en frank

• 05 Oktober 2009 - 19:20

Lud:

regen? nooit geweten dat het daar zoveel kan regenen... vandaag hier ook veel regen maar ja dat is normaal...veel plz in Port Macquarie en ik hoop dat het weer daar beter is
    xxx

• 06 Oktober 2009 - 20:00

Fam. Koene:

Hoi Cindy, kei vet zo'n reis en geniet er maar lekker van want voor je het weet ben je al weer terug in holland. groetjes Daan Sam Andre en Ine

• 07 Oktober 2009 - 17:03

Marieke:

fijn weer wat te lezen! blijf het zeggen, goed bezig! vandaag geen tijd gehad je te mailen maar komt er aan! geniet ervan en doe lekker waar je zin in hebt ;-)

tot snel x marieke

• 09 Oktober 2009 - 09:09

San:

Hé Pipo

schrijf nog eens wat.....