Thailandtijd - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cindy Jansen - WaarBenJij.nu Thailandtijd - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cindy Jansen - WaarBenJij.nu

Thailandtijd

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cindy

13 Januari 2010 | Thailand, Bangkok

Heyyy,
Hoe gaat t met jullie? Dank je wel voor de reactie's weer!
Mijn laatste dagen in Sydney waren erg fijn. Ik heb dan wel geen surfplank, gitaar of tatoeage, en zelfs geen teenslippers en zonnebril, maar ik voel helemaal thuis in dit leventje. Met een paar leuke mensen als een kind in de zee gespeeld, 's avonds met een muziekje en een drankje bij t strand hangen, rare diepzinnige gesprekken voeren, kater uitslapen, en weer een nieuwe dag. Shit,, kon t maar altijd zo zijn!

Bangkok. Tram maakt plaats voor tuktuk. Geweldig om in zo'n ding te zitten. Broodjes worden vervangen door eten van stalletjes op straat. Lekker! De straatnamen worden ingewikkelde lettercombinaties. Lastig onthouden. De dollar de bath. Verwarrend.
Zit in de bekendste straat voor backpackers. Overdag gewoon hier en daar een kraampje, 's avonds lijkt t een andere straat. Heel appart. De dronken buitenlanders zitten op terrasjes, daaromheen overal kraampjes, eten, lopende souvernierswinkels, muziek uit minstens 3 verschillende richtingen. Druk druk druk. Slimme mensen weten hoe ze geld kunnen verdienen. Parkeer ergens een kar op de stoep, flessen drank, stereo met volume open, tuinstoelen, en zie daar; een kroeg.
En ik kijk m'n ogen uit ergens op de stoep met een blikje cola, en een bakje loempia's.

Ik schrijf snel meer!
Doei x

ps; "nooit meer naar huis" Welke idioot zei dat ook alweer altijd? Jaap of Huub van de gouden kooi. Zat om 1 of andere rede vaak in mn kop in Australie :)

  • 13 Januari 2010 - 16:52

    Sandra:

    GEWELDIG!!!!
    zoals je schrijft, en wat je allemaal beleefd! 5 Maanden is heel lang, maar niet lang genoeg om dat fantastische gevoel vast te houden, kon je je altijd maar zo vrij voelen. En van iedere dag zo genieten als je de laatste tijd hebt gedaan.
    Maak nog wat van de laatste maand. Maak veel foto's en neem alles goed in je op. (dat gaat niet als je iedere dag dronken bent.... haha) Voor je het weet ben je weer in Nederland, is je leven weer vol van verplichtingen, wekkers, afspraken, moeten, moeten en moeten.
    Ik hoop dat je na deze, nog veel reizen gaat maken. En ons daarvan op de hoogte houd natuurlijk.
    Ik ga voor de kachel zitten.
    Doeidoei

  • 13 Januari 2010 - 17:52

    Joke:

    Ha Cindy,
    Fijn om weer even helemaal bij te hebben gelezen wat je zoal weer allemaal hebt beleefd de afgelopen periode. Je schrijft wel op zo'n manier dat ik me kan voorstellen dat ik op een mooie dag als ik in de Bieb in Helmond aan het rondsnuffelen ben bij de reisverhalen een boek door jou geschreven tegen zou kunnen komen. Je schrijft echt geweldig leuk en boeiend vind ik.
    Verder is het leuk omte lezen in de vorige stukjes dat je het nieuwe jaar op een gezellige manier hebt ingeluid. Willy en ik waren met oud en nieuw op vakantie voor 2 weken in Kijkduin en zijn veel in Den Haag geweest.Nou Cindy geniet nog met volle teugen van de resterende tijd die je nog hebt te gaan.En tot gauw weer.
    Liefs Tante Joke

  • 13 Januari 2010 - 19:53

    Wendy:

    hoi cindy, ik heb hier de kachel vol open staan en ik dacht nu ga ik even lekker bijlezen wat ons cindy allemaal beleefd. geweldig wat een mooie verhalen en het leest zo lekker vlot de manier waarop je schrijft! maar nu zit ik hier toch wel jaloers te wezen, zou zomaar met je mee willen de laatste 27 dagen..op de foto's zie je er super gelukkig uit een genot om te zien. misschien moet je even terug naar nl om wat te werken en dan je volgende reis maar weer gaan plannen, zoiets werkt verslavend kan ik me voorstellen!!maar haal nu eerst nog maar alles uit je laatste weken geniet er van !! veel liefs, wendy
    (en van oma mia moet ik zeggen dikke kus en goed uitkijken daar!)

  • 14 Januari 2010 - 05:52

    Kev/Thea:

    Hey Cindy!
    You have left your footprints on our land, and they will stay here till you return again!
    Love Kev/Thea

  • 14 Januari 2010 - 14:02

    Saskia:

    Ha die Cindy

    Heb het vaak over je gehad de laatste tijd. Mijn schoonzusje en haar gezin gaan de maand augustus door australïe reizen. Dus heb het een en ander over jou avonturen verteld.
    Ik zie het zomaar gebeuren dat je volgende keer voor hele lange tijd naar australie vertrekt. Je bent zo enthousiast!!!
    Nou geniet er nog van meid en tot gauw.
    Gr Sas

  • 15 Januari 2010 - 16:31

    Cis:

    Hey die Cindy!

    Leuke verhalen en weer erg mooie foto's!
    Om jaloers van te worden...
    Enjoy and have fun op de rest van je trip!

  • 17 Januari 2010 - 09:51

    Tante Ankie:

    Hoi Cindy heb net je verslag gelezen, wat geweldig allemaal dat je dit mee kan maken,wel iets wat je nooit meer zal vergeten.En wat een mooie foto´s.Wel gedurfd by die grote tygers.Dit tik ik nu op onze eigen laptop, want ja oom Arie en ik zyn voortaan ook online.Hadden we veel eerder moeten doen.Voor jou beginnen de dagen nu wel af te tellen maar iedereen is bly als je weer gebruind en vol verhalen thuis bent.Geniet nog maar volop van je resterende tyd en we blyven je volgen.En oja is het mogelyk dat je wat zon mee terug brengt haha grapje.Heel veel groetjes van Oom Arie en Tante Ankie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 Februari 2010

Dat was t dan

31 Januari 2010

Ennnnnn,,,,,, weer een ander eiland

22 Januari 2010

eilandjes

13 Januari 2010

Thailandtijd

08 Januari 2010

Nog maar een paar dagen.....
Cindy

Actief sinds 21 Sept. 2009
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 42720

Voorgaande reizen:

01 Januari 2012 - 10 Maart 2016

Honduras en Nicaragua

07 Maart 2013 - 26 April 2013

Zuid Afrika

03 November 2010 - 10 Februari 2011

Maleisie+Nieuw Zeeland

23 September 2009 - 09 Februari 2010

Mijn eerste reis

09 Juli 2011 - 30 November -0001

Egypte, Filipijnen,

Landen bezocht: