Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Cindy Jansen - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Cindy Jansen - WaarBenJij.nu

Sydney

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cindy

01 Oktober 2009 | Australië, Sydney

Hallo allemaal,
Goed aangekomen in Sydney, t hostel had ik deze keer al van tevoren geboekt, en is heel anders dan de vorige. Meer een gedeelde studentekamer met een koelkast, tv, computer, douche etc.
Nu moet ik weer opnieuw uitzoeken hoe alles werkt in Sydney dus..
Toen ik vanmorgen buiten stond te roken kwam de bus met "city" voorbij. Mooi! Ingestapt, en wat door t centrum gelopen, in t park gezeten, nog meer gelopen, nog meer gezeten, en veel rondgekeken met een cola in mn hand. T loopt een stuk fijner als je weet dat je de komende maanden niks hoeft en als t ene stoplicht op rood staat, pak je gewoon een andere kant. :) Naar Darling Harbour geweest. Daar wat informatie gezocht over de buspas naar Cairns en van die sight seeing bussen hier in Sydney. Duur allemaal!! (en natuurlijk gezeten, bootjes gekeken, etc) Morgen ga ik daar terug met een Duits meisje, om met een boot mee te gaan op zoek naar walvissen.
Simcard gekocht, Lonely planet gekocht, t geld gaat er hard doorheen hier! Daarom heb ik vandaag gedineerd op een bankje in t park met een pak toosjes. Kijken of mn maag er genoegen mee neemt als ik m de komende tijd wat minder hotdogs en andere lekkere dingen geef, want anders ben ik voor kerstmis alweer thuis. En nu nog even heel standaard over t weer; sochtends en savonds koud! Vroeg donker. Overdag perfect. Maar heb toch liever dat zweetweer van Singapore.
Tot de volgende keer!
Doeidoei

  • 01 Oktober 2009 - 10:22

    San:

    stoer!!!

  • 01 Oktober 2009 - 10:29

    Tinie En Frank:

    hallo cindy.

    het is je weer gelukt naar je volgende bestemming, en je weblog,goed zo!!!!
    maar goed dat je het in het begin doorhebt met je zekcenten, anders beleef je daar nog hoe het voelt als je arm bent,ha,ha. ja dan kun je beter toostjes eten.
    dus ga ook maar op zoek wat lekker goedkoop is.
    maar goed rondkijken kost niks, dus geef nu je oogjes maar goed de kost,levert ook weer wat op.HAHA

    groetjes tinie en frank

  • 01 Oktober 2009 - 11:12

    Tante Bep:


    Lieve Cindy
    Geweldig om jouw reisverslagen te volgen en wat fijn dat alles goed gaat geniet er van straks ga ik alles aan ons oma vertellen liefs tante Bep

  • 01 Oktober 2009 - 11:27

    Wendy:

    ha meid,
    ik ben helemaal trots op jouw als ik alles lees!!
    wat heb je het geweldig,en super mooie foto's
    ik denk veel aan je,liefs van mij xxxxxxxxx

  • 01 Oktober 2009 - 13:03

    Marloes:

    Super!! Genietze!!

  • 01 Oktober 2009 - 13:54

    Saskia:

    Ha Cindy,
    Wat geweldig allemaal!
    Geniet er maar met volle teugen van!
    Heel veel groetjes, oh ja... geweldig om het zo allemaal te kunnen volgen.
    Sas

  • 01 Oktober 2009 - 14:02

    Cis:

    Hey Cindy,
    Ik kreeg deze link door van jullie San. Leuk zeg zo'n reis! En dat helemaal in je eentje, petje af!
    Geniet van alles Down Under, ik vond het helemaal geweldig daar.
    G'day!

  • 01 Oktober 2009 - 19:03

    Lud:

    kijk maar uit dat skippy niet je toasjes afpakt mhaha.. of zijn daar geen kangoeroes? hihi
    fijn dat je goed aangekomen bent... veel plz! ik ben benieuwd wat je nu in australie te zien krijgt en mee maakt
    xxx

  • 01 Oktober 2009 - 19:37

    Marieke:

    Cindy :-)

    ben zo blij dat het het goed met je gaat, en dat je het zo fijn hebt! net ff lekker bij gelezen, klinkt helemaal super dus goed bezig! ik mail je snel weer :-)

    xx marieke

  • 02 Oktober 2009 - 12:40

    San:

    t is geregeld!! kom maar op met je foto's!!

  • 03 Oktober 2009 - 08:43

    KEVIN HERON:

    MAGIC PHOTOS CINDY, KEEP EM COMING. THE MORE THE MERRIER

  • 03 Oktober 2009 - 15:29

    Tinie En Frank:

    hallo cindy

    hoe gaat het daar met je, ben nog in sydny aan t rondneuzen.en nog wat gepland voor de komende dagen.ben benieuwd,wat je nog meer gaat doen.
    weer mooie foto,s cindy.

    groetjes tinie en frank

  • 04 Oktober 2009 - 13:27

    Arie Ankie En Rest:

    Hebben je site bekeken. Super allemaal! Geniet ervan.
    Groetjes.

  • 04 Oktober 2009 - 20:39

    Ellen:

    Hoi,Cindy mooie foto,s dat is beter dan die rustige straat hier.Je moet voor je moeder Uggs oorwarmers opsturen want ze krijgt blauwe oren van al dat fietsen in de kou hier.Stoer hoor dat je dit allemaal doet,lekker genieten van alles groetjes de buren.wesman

  • 06 Oktober 2009 - 14:27

    Tante Bep:

    Hoi Cindy
    Vandaag heeft ons Oma jouw kaart gekregen uit
    Singapore. Groetjes en een dikke kus van ons Oma.
    Nog veel plezier in Australie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 Februari 2010

Dat was t dan

31 Januari 2010

Ennnnnn,,,,,, weer een ander eiland

22 Januari 2010

eilandjes

13 Januari 2010

Thailandtijd

08 Januari 2010

Nog maar een paar dagen.....
Cindy

Actief sinds 21 Sept. 2009
Verslag gelezen: 78
Totaal aantal bezoekers 42721

Voorgaande reizen:

01 Januari 2012 - 10 Maart 2016

Honduras en Nicaragua

07 Maart 2013 - 26 April 2013

Zuid Afrika

03 November 2010 - 10 Februari 2011

Maleisie+Nieuw Zeeland

23 September 2009 - 09 Februari 2010

Mijn eerste reis

09 Juli 2011 - 30 November -0001

Egypte, Filipijnen,

Landen bezocht: