regenwoud - Reisverslag uit Cairns, Australië van Cindy Jansen - WaarBenJij.nu regenwoud - Reisverslag uit Cairns, Australië van Cindy Jansen - WaarBenJij.nu

regenwoud

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cindy

23 November 2009 | Australië, Cairns

Hey hallo,
Even laten weten dat ik t regenwoud heb overleefd, en vond t nog leuk ook. Geen spinnen of andere enge dingen gezien. Zelfs geen kakkerlakken, die hier 's avonds toch echt overal op straat lopen. (zo groot als mn duim, blehr)
Kent iemand Peter Andre nog? 1 van de foto's die ik er nog bij ga zetten is van de regenval waar die clip is opgenomen. Eindelijk kreeg ik een beetje genoeg van dat gelambal bij de lagoon, dus de dag erna rondgewandeld in de botanic gardens, (ingewikkeld bussysteem hier in Cairns) en vandaag,, ja,, lagoon maar weer. Gratis en helemaal geen vervelende bezigheid.
Morgen een dag op de boot en snorkelen. Daar heb ik errug veel zin in! En dan ist alweer tijd om te gaan.. Tot de volgende keer, vanuit Darwin.

  • 23 November 2009 - 10:12

    Sandra:

    Ha Cindy,
    fijn, dat je het een beetje bijhoud, deze keer hebben we niet zo lang hoeven wachten...
    Ik zie wel dat ik je weer gemist heb op msn, maar zoals je snapt, slaap ik snachts! Je moet maar weer eens overdag online komen. Kan je de kindjes ook weer zien op skype.
    Doeixx

  • 23 November 2009 - 10:44

    Tinie En Frank:

    hoi Cindy

    Regenwoud,hebben wij hier ook flink vandaag.
    en afgelopen week lenteweer.
    En jij weer op weg naar Darwin,wij zullen eens hier op google alvast rondkijken hoe t daar is.
    Voor niks Cindy,maar in t echt natuurlijk leuker.
    Nou dan maar weer n goede reis naar je volgende bestemming,je hebt nog 78 dagen,tijd zat,zullen we hier maar zeggen.

    Groetjes Tinie en Frank en oma

  • 23 November 2009 - 13:40

    Wouter:


    Ha Cindy! Je bent lekker bezig zo met de kakkerlakken en de lagoons. Je moet op Darwin maar naar de verschillende vogeltjes en schildpadden kijken. Daar schijnt de man zelve het idee van evolutie opgedaan te hebben, als ik mij niet vergis. Succes met je verdere reis!

  • 26 November 2009 - 14:18

    Willy En Joke:

    Ha Cindy,
    Regenwoud had ik ook wel bij willen zijn. Lijkt me heel mooi om te zien. En daarnaast zijn er veel momenten die je beschrijft waarvan ik denk, heerlijk toch om zo lekker ongedwongen en ongepland (of toch wel wel een heel klein beetje gepland )te kunnen rondreizen.
    Ik zou soms wel een stukje met je mee willen reizen. Maar dat doe ik dan nu maar door het volgen van je verhaaltjes met de foto's. Geniet verder nog van alles wat er op je pad komt en maak er wat moois van je verdere reis.
    Liefs tante joke
    xxx

  • 26 November 2009 - 21:32

    Lud:

    mooie foto's!! ga zo door xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 Februari 2010

Dat was t dan

31 Januari 2010

Ennnnnn,,,,,, weer een ander eiland

22 Januari 2010

eilandjes

13 Januari 2010

Thailandtijd

08 Januari 2010

Nog maar een paar dagen.....
Cindy

Actief sinds 21 Sept. 2009
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 42685

Voorgaande reizen:

01 Januari 2012 - 10 Maart 2016

Honduras en Nicaragua

07 Maart 2013 - 26 April 2013

Zuid Afrika

03 November 2010 - 10 Februari 2011

Maleisie+Nieuw Zeeland

23 September 2009 - 09 Februari 2010

Mijn eerste reis

09 Juli 2011 - 30 November -0001

Egypte, Filipijnen,

Landen bezocht: