Mijn leventje in Darwin - Reisverslag uit Darwin, Australië van Cindy Jansen - WaarBenJij.nu Mijn leventje in Darwin - Reisverslag uit Darwin, Australië van Cindy Jansen - WaarBenJij.nu

Mijn leventje in Darwin

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cindy

28 November 2009 | Australië, Darwin

Hey, hier ben ik alweer.
De foto's zijn van t koraal ergens bij een eiland bij Cairns. Gemaakt vanuit een boot met glasbodem, dus lang niet zo mooi als t er snorkelend uitziet. (Die blauwe pakken moet je aan als je de zee in gaat, om jezelf te beschermen tegen de dodelijke kwallen die er in de zomer zijn. Je kunt nu dus ook niet zomaar in de zee zwemmen, maar op sommige plekken hebben ze een net in t water gemaakt)
Nu ben ik in Darwin. Gister op een boot om krokodillen te voeren, en daarna watervallen kijken en zwemmen in Litchfield. (of iets wat er op lijkt, maar wat je anders schrijft)
Verder doe ik niet al te veel hier. Internetten, boeken lezen, lamballen, boeken weer omruilen in de boekenwinkel, blikjes halen in de supermarkt, en meer kan ik er niet van maken. Veel te warm, en voor 's avonds te veel hangende, daklozen, dronken mensen op straat.
Maandag naar Bali!!
Doeidoei
ps; de teenslippermissie is mislukt. Sjouw ze nog mee naar Bali, en als ik ze daar weer niet aan doe, moeten ze plaats maken voor een nieuw shirt

• 28 November 2009 - 08:05

Willy:

mooie foto"s meisje,nu nog een keer 1 waar je zelf op staat want ik mis je vrekkes .wat geweldig als je daar kunt zwemmen bij die watervalen,gewoon te gek.zou willen dat ik bij je was maar dan ging ik niet mee naar die krokodillen.als je hier buiten komt waai je uit je hemd dus ben maar blij dat je je teen slippers aan kunt.geniet er van en goeie vlucht naar bali.XXXXX

• 28 November 2009 - 12:36

Sandra:

Ha Cindy!
    Fijn dat je het nou wat beter bij houd....
    Mooie foto's! Vooral die watervallen, prachtig!
    Vind het wel een beetje raar, dat je klaagt over de hitte, hier word het langzaamaan meer herfstweer. Regen, regen en wind....
    Veel plezier op Bali! Daar zul je ook wel prachtige foto's kunnen maken.

xx

• 29 November 2009 - 14:41

Tante Ankie:

hoi cindy hebben net met oma josje je fotos en reisverslag gelezen zeer indrukwekkend allemaal en oma vind het wel leuk je vertrekt snel naar balie waar het ook wel warm zal zyn want hier is het knudde met het weer vandaag komt de sint kadootjes brengen voor de kids dus het is druk binnen groetjes van oma josje met een dikke kus en ook van ons allemaal veel plezier in balie en take care

• 30 November 2009 - 12:39

Cissy:

Mooie foto's!
    Veel plezier in Bali!!!

• 04 December 2009 - 10:52

Tinie En Frank:

hallo cindy

Hoe is t daar in Bali?
    En laat jezelf ook eens weer zien,op n foto.
    Wij willen hier ook zien, hoe bruin je bent.
    Ook zijn we benieuwd wat je daar weer allemaal voor beestjes hebt,veel aapjes heb ik gelezen,misschien dat jij ze wel zult vinden,want hier zijn er niet veel meer,
    Maar we horen t wel!!!
    Cindy geniet nu maar weer van Bali,en heel veel plezier.

groejes van ons en oma

• 04 December 2009 - 12:10

Sandra:

vervolg..... mijn leven op bali???
    wanneer gaat die komen?
    Je moet ons wel een beetje op de hoogte houden!
    Keb je de halve week nog niet gesproken. Dus kom maar op met je verhaal!
    x