Einde vd oostkust - Reisverslag uit Cairns, Australië van Cindy Jansen - WaarBenJij.nu Einde vd oostkust - Reisverslag uit Cairns, Australië van Cindy Jansen - WaarBenJij.nu

Einde vd oostkust

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cindy

18 November 2009 | Australië, Cairns

Hallo,, alles goed in Holland? Ik ga maar weer es schrijven.
Whitsundays was prachtig. Weer zo'n ding waarbij je 100x "mooi" denkt. Bijzondere vissen en koraal. Veel ook! Heb alleen gesnorkeld, was zo mooi dat dat genoeg was. (wat een samenvatting van 3 dagen he..) Daarna Magnetic Island. Autootje gehuurd met iemand anders. Leuk om er geweest te zijn, aangezien ik toch tijd zat heb, maar niet echt iets apparts. Alles veel te ver van elkaar, de auto had geen dak. Dat is niet nodig met 320 dagen mooi weer per jaar. Maar helaas niet op die dag.. Meteen na de 1e stop bij de supermarkt konden we niet meer verder. Rest vd ochtend maar wat zitten kaarten en wachten. Was niet zo erg, want zoveel was er toch niet te zien bleek later. Wel mooie vogels. Net als kindertekeningen met allerlei kleuren.
Townsville was leuk. Raar hoe t soms gaat dat heel veel mensen afraden naar een plaats te gaan, en dat t toch erg leuk is, en andersom.
Mission Beach wat daarna kwam was gewoon 10x niks. Met een boek, wat andere mensen en internet kan ik me ook best 2 dagen vermaken.
En nu ben ik dus in Cairns..
Vind t aan de ene kant wel jammer, want de oostkust is nu dus klaar. Niet meer de dag van tevoren beslissen of je wil blijven, en met de bus (buspas van Sydney naar Cairns in 3 maanden) naar de volgende plek. Iedereen reist natuurlijk naar boven of naar beneden, dus je komt ook steeds dezelfe mensen weer tegen.
Heb nog een week hier, dus ga zo maar es effe kijken hoe de lagoon eruit ziet. Tis hier namelijk erg warm! Beetje te eigenlijk.
Wat ook wel handig is, is dat je hier 's avonds gratis kunt eten. (in de hoop dat je daarna de rest van de avond blijft hangen en een hoop drank haalt) Gelukkig vind ik spaghetti lekker, want dat wordt t dus de komende week.
Tijd voor de zon!
Liefs Cindy
Ps; bij t verhaaltje over Brisbane staan nu wat foto's. Vanavond zal ik er wat meer bijzetten. (misschien)

• 18 November 2009 - 13:42

Tinie En Frank:

Hallo Cindy

Kom ook eens met foto,s van jezelf,anders geloven de mensen hier hier niet dat je daar bent geweest,haha
    En t is te hopen,dat je hier in Holland het nog naar je zin hebt,na luilekkerland daar.
    Maar wij genieten hier wel lekker met je mee,met jou ervaringen daar,ben je toch dicht bij ons allemaal,ik mis je niet Cindy,maar zou je wel zo achterna kunnen vliegen!!!!!!!
    Oma kreeg je kaart vandaag,ik zag die paarse lucht,en ik snakte weer naar australie,met al die ruimte,maar ja,misschien ooit,maar jij weet wat ik bedoel,ook nadat je bij ons familie daar bent geweest, met hun hollandse sfeer en gemoedelijkheid,Cindy nog heel veel geluk en zaligheid daar,want dat is t TOCH
    Niet mooi maar SUPER en GEWLDIG

je blijft in onze gedachten CINDY

Tinie en Frank

• 18 November 2009 - 17:31

Cis:

Hey Cindy,
    Zo te zien vermaak je je nog steeds erg goed! Kan ook haast niet anders zou je denken in dat land... Blijft leuk om je verhaaltjes te lezen :-)
    Veel plezier nog en natuurlijk ook een fijne tijd in Bali!

• 26 November 2009 - 13:14

Marieke:

hee cindy,

Wat een moooooie foto's. leuk om te zien, en wat een weer! ben jaloers want k waaide net bijna weg ( met auto en al!!)
    nou, ga zo door en spreek je snel! x marieke