Beetje nederland in Australie - Reisverslag uit Whyalla, Australië van Cindy Jansen - WaarBenJij.nu Beetje nederland in Australie - Reisverslag uit Whyalla, Australië van Cindy Jansen - WaarBenJij.nu

Beetje nederland in Australie

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cindy

18 December 2009 | Australië, Whyalla

Ow.. Indonesie staat er nog. Tijd om te schrijven. Want ondertussen struikel ik niet meer over de scheve stoepen met overal offerbakjes, en was ik in Perth. Prachtig. Hele mooie dorpjes eromheen. Fremantle zou mijn plaats zijn. Perfect. En heerlijk weer! Zelfs de 40 graden was beter dan de 34 in Darwin. Paradijs op aarde.
Daarna naar Adelaide. Familie! En nu in whyalla bij andere famile. Heel leuk om al die mensen te ontmoeten, en ik word helemaal dik gemaakt hier met nederlandse dingen; vlokken, hagelslag, dropjes, peperkoek, stroop, beschuit. "zodat ik me thuis voel" Voel me zeker thuis hier. Morgen een bbq met de familie. Erg leuk en gezellig allemaal.
Fijne feestdagen!
xxxx

  • 18 December 2009 - 12:32

    Sandra:

    Fijn dat het gezellig is, bij familie die je eigenlijk niet kent. Lijkt me toch raar, vreemde die familie zijn....
    Tot over 53 dagen!
    En jullie daar ook hele fijne feestdagen!!
    xx

  • 18 December 2009 - 13:36

    Tinie Frank En Oma:

    hallo cindy,en familie

    cindy, niets teveel gezegt he!en fijn dat je het naar je zin hebt.en dat je de hele familie daar ontmoet.doe rene en nelly, gina en christine, en de rest van de familie de groetjes, ook van oma, die is zo blij dat je bij ons familie bent.en heeft rene ook skype, zoe wel leuk zijn,dan kan oma jullie ook zien,maar dat horen we nog wel,en verder heeeeeel fijne dagen samen.

    groetjes tinie frank en oma

  • 18 December 2009 - 20:32

    Brigitta Jansen:

    Hoi Cindy wat heb je er mooie foto's op staan zo te zien heb je het nog erg naar je zin ons smsje is mooi fout gegaan wij wensen jou fijne feestdagen toe en groetjes van ons

  • 18 December 2009 - 21:08

    Marloes:

    Hee Cindy, wat ben je bruin! ;) Wat een mooie foto's met die dieren!!
    Veel plezier nog!
    Fijne feestdagen! Groetjes Marloes

  • 22 December 2009 - 13:12

    Cis:

    Hey Cindy,
    Mooie foto's hoor!
    Hele fijne feestdagen in de zon, lekker genieten!
    Groetjes Cis

  • 25 December 2009 - 23:05

    Stan:

    Hallo Cindy, Merry Christmas. Mooie foto's!
    Groeten, Stan

  • 01 Januari 2010 - 07:50

    Tinie Frank En Oma:

    hallo cindy

    cindy,n heel goed en gelukkig 2010.
    hoe gaat t daar in melbourne,en heb je jezelf kunnen vermaken daar met de jaarwisseling.ik denk dat t voor jou nog steeds mooi is daar,en dat je het goed naar je zin hebt,geen tijd haha, maar wel n goed teken.
    dus het zal weer de volgende keer n lang verhaal worden, geniet ervan cindy,want het begint af te tellen.

    groetjes tinie frank en oma

  • 01 Januari 2010 - 22:30

    Els :

    Hoi Cindy

    Alle goeds voor 2010 toegewenst sjong jonge wat 'n belevenis voor jou en met dat schitterende weer wat je daar hebt wij zitten hier bij de kachel rood gloeiend geniet er van.

    Groetjes Els

  • 03 Januari 2010 - 12:40

    Marieke:

    heee cindy!

    wat ben je bruin!! haha :-) heb weer even bij gelezen! wat je schrijft, schrijf je goed en ik zie het helemaal voor me! heb je net weer eens een mail gestuurd, werd weer tijd he!? tot snel xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Whyalla

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 Februari 2010

Dat was t dan

31 Januari 2010

Ennnnnn,,,,,, weer een ander eiland

22 Januari 2010

eilandjes

13 Januari 2010

Thailandtijd

08 Januari 2010

Nog maar een paar dagen.....
Cindy

Actief sinds 21 Sept. 2009
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 42752

Voorgaande reizen:

01 Januari 2012 - 10 Maart 2016

Honduras en Nicaragua

07 Maart 2013 - 26 April 2013

Zuid Afrika

03 November 2010 - 10 Februari 2011

Maleisie+Nieuw Zeeland

23 September 2009 - 09 Februari 2010

Mijn eerste reis

09 Juli 2011 - 30 November -0001

Egypte, Filipijnen,

Landen bezocht: