Nog maar een paar dagen..... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Cindy Jansen - WaarBenJij.nu Nog maar een paar dagen..... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Cindy Jansen - WaarBenJij.nu

Nog maar een paar dagen.....

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cindy

08 Januari 2010 | Australië, Sydney

Hey, gelukkig nieuwjaar!! Hopelijk heeft iedereen een leuke dag gehad. Ik wel. In Melbourne. Paar dagen van tevoren daar, met de nachtbus vanuit Adelaide. Een hel om een hostel te vinden. Rond een uur of 23.00 met nieuwjaar begon t te regenen. Echt regenen. Met onweer. Maar dat had ook wel wat. Vuurwerk kijken dat uit de gebouwen kwam ipv op straat, kroegen vroeg dicht, maar ook op straat was t erg gezellig.
Daarna verhuisd naar St. Kilda. Ander gebied in Melbourne, bij de zee. Zoooo fijn daar. Veel mensen met een gitaar, veel terrasjes, markt, zee, winkels, papagaaien, wa wil je nog meer? (behalve meer tijd...) Ohja, een 2derhands boekenruilwinkel zou fijn geweest zijn. Maar in plaats daarvan hadden ze de Aldi. Gewoon een echte Aldi, bende in de winkel, de 1e supermarkt in Australie da ik zie die alcohol verkoopt, rij voor de kassa, op wa je zoekt, maar je gaat er weg met allerlei andere dingen. Fijn. De dagkaartjes voor t openbaar vervoer waren ook niet te duur. Daar word ik blij van. Hele dag van tram naar tram, niet weten waar je uitkomt en vanalles zien, af en toe verdwalen, maar met de tram komt da allemaal wel goed.
Nu ben ik terug in t veel te dure Sydney. Paar dagen in Kingscross geweest. Niet mijn ding. Hoeren, homo's, en zwervers vooral. En 's nachts ingebroken in de kamer. Gelukkig
hou ik niet van bij t raam liggen met die spinnen en kakkerlakken, en dus heb ik al mn spullen nog.
Nu weer verhuisd naar Bondi. Beetje tzelfde als St. Kilda, en Fremantle. Dat is t gewoon; ik hoor niet langer dan een dag of 3 in zo'n grote stad thuis. Veeeeel beter hier!!
Nou, paar dagen nog en dan moet ik hier weg.................. Hoor vrijwel alleen maar positieve dingen over Thailand, maar heb toch nog echt totaal geen zin om weg te gaan uit Australie. Tijd om nog wa fijne dagen te maken hier dus!
Doeidoei

• 08 Januari 2010 - 09:01

Cis:

Hey Cindy!
    Jij ook nog de beste wensen voor het nieuwe jaar!
    Dacht al, ik lees maar geen nieuwe berichten meer... Gelukkig vandaag weer wat om te lezen! Zo te lezen heb je het nog prima naar je zin, blijf genieten en heel veel plezier in Thailand. Ander land, andere cultuur, nieuwe leuke ervaringen!
    Groetjes!

• 08 Januari 2010 - 10:20

Sandra:

Héhé, eindelijk weer wat geschreven.....
    Het aftellen begint al, nog 3 dagen en je bent in Thailand. Nog 32 dagen en je bent alweer thuis. Kan ik je auto'tje weer inleveren...
    Geniet van je laatste weken in Thailand, en tot snel!!
    xx

• 08 Januari 2010 - 18:10

Tinie En Frank:

hoi cindy, lang geleden he!!vorig jaar, t laatst wat van je gehoord.
    En nu thailand.we zijn weer benieuwd hoe het daar zal zijn,de natuur in elk geval mooi,lijkt me.En n hele mooie reis maar weer Cindy,allemaal,MOOI MOOI

groetjes Tinie en Frank

• 08 Januari 2010 - 22:08

Marloes:

Hoi Cindy, mooi dat je t nog steeds zo naar je zin hebt! En stoer dat je al die dingen toch maar in je eentje doet!! Heel veel plezier in Thailand!! Een heel mooi en vooral erg vriendelijk land!! Groetjes Marloes