Laatste dagen in Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Cindy Jansen - WaarBenJij.nu Laatste dagen in Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Cindy Jansen - WaarBenJij.nu

Laatste dagen in Singapore

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cindy

29 September 2009 | Singapore, Singapore

Hallo,
Mijn laatste dag in Singapore! Ben nog naar Sentosa Island geweest, hebben in een hotel op de 60e verdieping gekeken over Singapore, gewinkeld in China Town, gekke dingen gegeten, en op t terras gehangen om de verhalen van andere mensen te horen. En behalve dat mijn hangslot kapot gemaakt moest worden om de locker open te krijgen, is alles weer goed en leuk verlopen. Ik ben even te lui om uitgebreid te schrijven, ga proberen wat foto's erbij te krijgen. Bedankt voor de reacties. Gezellig is dat. :)Groetjes

• 29 September 2009 - 10:55

San:

Heeej

Leuke foto's! Als je wilt, sla ik ze op, dan kun je er weer een keer nieuwe opzetten. Zo blijven ze zeker bewaard en hoef je ze niet één voor één door te sturen.
    Doeidoei

• 29 September 2009 - 11:07

Lud:

super mooi die foto s
    krijg je een beetje een idee hoe het daar aan toe gaat..
    xxx

• 29 September 2009 - 18:43

Tinie En Frank:

hoi cindy

mooi zeg die foto,s,,
    ben benieuwd hoe je reis naar sydny verloopt,en dat je daar net zo goed aankomt,en n fijne reis daar naartoe hebt, we vinden het geweldig voor jou dat jij daar n paar mooie dagen hebt gehad,
    ga zo door cindy

groetjes tinie en frank

• 30 September 2009 - 04:37

Lud:

goede reis naar australie.. en tot horens..
    xxx

• 30 September 2009 - 08:35

KEVIN/THEA:

HI CINDY...YOU ARE NOW 30 MINUTES TO TOUCHDOWN IN AUSTRALIA :)

• 30 September 2009 - 09:06

KEV/THEA:

5,,,,4,,,3,,,2,,,1,, WELCOME NAAR AUSTRALIE CINDY !!!Liefs en goetjes van Thea/Kevin en familie xxxxxxx

• 30 September 2009 - 16:07

Lotte:

Hey Cin!

Het bloggen (dat betekend verhalen typen en op internet zetten) gaat je goed af zie ik!! Echt leuk om zo wat te lezen en foto's te zien! hopelijk blijf je bloggen en foto's plaatsen :)

groetjes Lotte