Niks te klagen - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Cindy Jansen - WaarBenJij.nu Niks te klagen - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Cindy Jansen - WaarBenJij.nu

Niks te klagen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cindy

27 September 2009 | Singapore, Singapore

Vermaak me prima hier! Dagje dierentuin, daarna nachtsafari. Hier gaat de informatie tenminste wat verder dan; "giraf, eet blaadjes, woont in afrika (ofzo) en wordt heel groot" Hele verhalen, met namen, shows met olifanten enzo. En dagje rondgekeken in t centrum. Op zoek gegaan naar een plaats waar iets te zien is van de GP. En die was er! Wat een lawaai. Echt 100 keer erger dan je denkt. Zo'n kar op de foto zetten is na vele pogingen natuurlijk nog niet gelukt. Daarna naar F1 rocks (groot festival in t park) met hetzelfde idee. Op een trap luisteren naar Black eyed pease. Leuk! Nog leuker; 3 mannen die geen zin hadden om in de rij te staan en ons hun kaartjes gaven!!! Alsnog naar binnen, en nog een stukje echt zien dus. En gratis! Beyonce heb ik even gekeken, was de eerste paar liedjes erg leuk om es te zien, maar toen er een liedje kwam met bijbehorend dansje, waar mensen massaal en gillend aan mee deden, vond ik t iets teveel weg krijgen van kabouter plop, dus ben ik gegaan. Klinkt waarschijnlijk wat ondankbaar, maar natuurlijk was t kei gaaf om daar bij te zijn, en kreeg ik voor t eerst sinds ik in Singapore ben af en toe een koude rilling.

Ohja, toen ik vanmorgen wakker werd, was iedereen al vertrokken, en had ik bijna t ontbijt dat tot 10.30 duurt gemist. Dus ook over t slapen geen klachten. Die foto's komen een andere keer, want tis alweer 2uur geweest.

  • 26 September 2009 - 19:56

    Els R:

    Hoi Cindy wat ben jij ver weg en toch heel dicht bij zo te zien maak je er wel iets van.
    Ik hou je in de gaten groetjes n heel veel plezier daar.doei doei

  • 27 September 2009 - 08:57

    Tinie En Frank:

    hoi cindy

    leuke verhalen heb jij voor ons, n genot om te lezen.en zo krijg je nog af en toe wat,als je in n lange rij moet wachten,weer wat geleerd.
    doe toch maar mee met al die dansjes overal,kun jij de kinderen hier ook nog wat leren.voor als je soms niet weet wat je er zoal mee kunt doen.
    dus sla maar alles goed op in je kupke, maar dat lukt je wel.en wij wachten hier wel weer op
    je volgende verhaal.
    cindy heel veel plezier en lol verder, en n koude rillng is soms ook goed.je warmt jezelf wel weer op,toch.

    groetjes tinie en frank

  • 27 September 2009 - 10:47

    WILLY:

    WAT EEN GEWELDIGE DAG HEB JIJ GEHAD GISTEREN.KRIJG ALLEEN MAAR HOOFTLETTERS,SNAP ER NIKS VAN.GROETJES EN XXXXX

  • 27 September 2009 - 17:27

    Sanne:

    Hej Cindy!

    Ben er voor gaan zitten en heb je verhalen gelezen. Je hebt dus een goede reis gehad, vermaakt je prima en eten en slapen is geregeld! Helemaal top! Wilde dat ik daar samen met je een cola kon drinken;) Hier natuurlijk druk druk druk bleh! Geniet er van, doe voorzichtig en ik kijk uit naar je volgende verhaal.

    xx!
    Sanne

  • 28 September 2009 - 07:35

    Willy En Joke:

    Ha Cindy,
    Geweldig om te lezen hoe je de vakantie hebt opgestart in Singapore.
    En de gratis kaartjes voor het festival is ook kei leuk en fijn dat je nog een stukje mee hebt kunnen genieten door er toch echt wel helemaal bij te zijn.
    En de dierentuin lijkt me ook leuk, zouden wij denk ook wel hebben bezocht als we daar waren. En het slapen met zoveel mensen op 1 kamer is wel apart hoor.Doen we hier niet iedere dag.
    Nou Cindy
    geniet van de verdere vakantieavonturen, zorg goed voor jezelf, enne wij blijven je de hele vakantie volgen.
    Liefs tante Joke en Willy

  • 28 September 2009 - 13:20

    Lud:

    draai n keer in het rond rond stamp met je voete...mhaha..
    leuk om weer een verhaaltje te lezen. en dat je goed ken slapen is echt wel fijn en een goed teken... ik kijk uit naar je volgende verhaal have fun xxlud

  • 29 September 2009 - 07:04

    KEVIN/THEA IN AUSTRA:

    HI, CINDY, TINIE GAVE ME YOUR WEBSITE, GREAT!! NOT LONG BEFORE YOU LAND ON OUR SHORES..HEY? WE ARE LOOKING FOREWARD TO HEARING FROM YOU.KEV/THEA

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 Februari 2010

Dat was t dan

31 Januari 2010

Ennnnnn,,,,,, weer een ander eiland

22 Januari 2010

eilandjes

13 Januari 2010

Thailandtijd

08 Januari 2010

Nog maar een paar dagen.....
Cindy

Actief sinds 21 Sept. 2009
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 42702

Voorgaande reizen:

01 Januari 2012 - 10 Maart 2016

Honduras en Nicaragua

07 Maart 2013 - 26 April 2013

Zuid Afrika

03 November 2010 - 10 Februari 2011

Maleisie+Nieuw Zeeland

23 September 2009 - 09 Februari 2010

Mijn eerste reis

09 Juli 2011 - 30 November -0001

Egypte, Filipijnen,

Landen bezocht: