Hoe werkt da allemaal? - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Cindy Jansen - WaarBenJij.nu Hoe werkt da allemaal? - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Cindy Jansen - WaarBenJij.nu

Hoe werkt da allemaal?

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cindy

24 September 2009 | Singapore, Singapore

Zo, daar is ze dan. In Singapore. Heel appart, en voel me voornamelijk klunzig en wit. Het hostel en vervoer regelen kon op t vliegveld; weer een meevaller. Met 12 mensen op 1 kamer.. Ben benieuwd hoe dat gaat. Mocht wel voor dezelfde prijs op de vrouwenkamer liggen ipv de gedeelde, want op de gedeelde kamer liggen nu alleen mannen en dat vonden ze sneu voor mij. Heb mn spullen in een locker gedaan, (hhmmm, zonder mn bed op te maken en spullen klaar te leggen bedenk ik me nou) en buiten met een blikje cola op t terras in de warmte rond gekeken. Zo, en nou?? Haha. Ik heb geen idee. Raar gevoel geeft dat. Maar wel leuk. Tis hier al donker, dus ga niet veel meer doen. Dalijk kijken hoe da moet met die douche en pasjes enzo. Bedankt voor de reacties en tot snel. ps; tis hier 6uur later

• 24 September 2009 - 18:24

Marieke:

heee cindy!!
    oh wat goed!! zo blij om al wat te lezen over hoe en wat.. ik denk aan jou en k hou je in de gaten :-) let goed op jezelf. xx marieke

• 25 September 2009 - 13:22

San:

Ha meid.

leuke tweede dag gehad? het is bij jou nou avond. Ben benieuwd hoe het gegaan is vandaag. Tot snel

x

• 25 September 2009 - 13:23

San:

En waar zijn de foto's???

• 26 September 2009 - 11:49

Oma Josje:

Wens jou veel liefs, heb een kaars voor jou branden. XXXXXXXXX

• 26 September 2009 - 13:05

Orchard Road:

Wa kost die wodka daar?

• 26 September 2009 - 14:18

Lud:

black eyed pease in Singapore gratis! super vet! bedankt voor je smsje ik hoop dat mijn smsjes ook aankomen. x

• 17 Januari 2016 - 15:54

Marly :