Noordereiland - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Cindy Jansen - WaarBenJij.nu Noordereiland - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Cindy Jansen - WaarBenJij.nu

Noordereiland

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cindy

29 November 2010 | Nieuw Zeeland, Wellington

Ha mensen!
Tijd om weer te schrijven inderdaad.
Leuk om te horen hoe t daar is, en tips te krijgen! De reefs zijn prima voor in t hostel, 32 graden?! Welke weerman zegt dat?? Bed op de grond was niet nodig, had een dapper meisje laten testen of da wel ging. En Nieuw-Zeeland is zeker zo mooi als Australie.
Heb eerst dus veel te veel tijd in Auckland verspild. (dat realiseerde ik me natuurlijk pas echt toen ik de andere mooie dingen zag) Ook leuke dingen gedaan. Snorkelen met haaien inderdaad! Niet van die grote, enge witte haaien, en gewoon in een aquarium, maar toch. Moet ergens mee beginnen he. En uiteraard met de ferry naar een eiland. Dat doe ik volgens mij altijd wel ;) En kijken naar al die sportieve mensen die mij met skeelers, skates, een montainbike, een skateboard of gewoon rennend inhalen.
Nog naar t noorden geweest, en toen via een paar andere stadjes naar Wellington. Werkt leuk met die bus. Hij vertrekt veeeeel te vroeg, maar rijdt vervolgens wel langs allerlei mooie plaatsen. Snapte er zelf maar de helft van. Vulkanen, kokend modder, een steen waar t water een halve meter uitspuit, dat soort dingen. Heeft vast allemaal een naam, maar dat moet je mij niet vragen.. Ook mooie uitzichten op een berg, en watervallen.
Nu dus in Wellington. "een" borrel gedronken op t feit dat ik de volgende ochtend uit kon slapen, van de ochtend maar meteen een hele dag gemaakt, en vandaag met een treintje een berg op, en langs kei mooie bomen, bloemen, planten, naar beneden gewandeld. Prima stad om in te wonen lijkt me. Maar jammer genoeg ga ik morgen al weer weg. Zuidereiland komt er aan!
Als "zuidereiland" de titel van mn volgende verhaaltje wordt, spreek ik jullie rond 20 december weer ;) Nee hoor, ik zorg dat ik er eerder ben. Doei
x

  • 29 November 2010 - 09:27

    Sandra:

    he he
    eindelijk een update.
    Volgende keer niet zo lang mee wachten. Iedereen vraagt er naar.
    Je kaarten zijn aangekomen. Dank je!
    Nou snel weer verder, mail van de week weer.
    xxxxxx

  • 29 November 2010 - 11:38

    Tante Ankie:

    Ha Cindy,eindelijk weer nieuws van jou,begon me al zorgen te maken.Maar dat is natuurlijk helemaal niet nodig,als ik je verhaal lees.Leuk dat je zo genoten hebt van de busreis en de vergezichten,lijkt mij ook heel mooi.Weet niet wat het mooiste eiland is,noorder of zuider dus kan je geen tips geven,maar ik weet zeker dat je dat daar gaat ontdekken.Wil je a.u.b. niet meer zolang wachten met berichtjes???????We vinden het nl. zo leuk als we kunnen lezen hoe het gaat met jou.Cindy nog veel plezier en we blijven je volgen.Heel veel groetjes van Oom Arie en Tante Ankie uit een ijskoud Beek en DonkXX

  • 29 November 2010 - 22:12

    Stan:

    Hallo Cindy, ik heb jouw reisverslagen gelezen, fijn dat het je zo goed bevalt in Nieuw Zeeland, wat een temperatuur (32 graden), je weet wel dat dat niets voor mij zou zijn. In Nederland is het nu wit van de sneeuw en het vriest.
    Groeten.

  • 30 November 2010 - 04:34

    Yvonne:

    Heey Cindy,
    Wij zitten ook in Nelson , waar zit jij in Nelson? We blijven hier 2 nachten en gaan dan verder.
    Groetjes yvonne en marloes

  • 30 November 2010 - 04:34

    Yvonne:

    Heey Cindy,
    Wij zitten ook in Nelson , waar zit jij in Nelson? We blijven hier 2 nachten en gaan dan verder.
    Groetjes yvonne en marloes

  • 30 November 2010 - 04:34

    Yvonne:

    Heey Cindy,
    Wij zitten ook in Nelson , waar zit jij in Nelson? We blijven hier 2 nachten en gaan dan verder.
    Groetjes yvonne en marloes

  • 30 November 2010 - 04:34

    Yvonne:

    Heey Cindy,
    Wij zitten ook in Nelson , waar zit jij in Nelson? We blijven hier 2 nachten en gaan dan verder.
    Groetjes yvonne en marloes

  • 30 November 2010 - 20:08

    Tante Joke:

    Ha Cindy,
    Fijn om weer te horen wat je ondertussen weer allemaal hebt gedaan en gezien.
    Hier doen we ondertussen ook vanalles, werken,winterwandelingen met Pukkie en zelf stevig ingepakt tegen de winterkou (morgen een gevoelstemperatuur van -15 volgens de weermannetjes en vrouwtjes.) We zullen wel zien en vooral voelen. Ik hou wel van zo'n winter en we zijn al bij boer kuypers vlakbij logeerhuis binderen gaan kijken of de boer het weiland al onder water heeft laten lopen zodat er al gauw geschaatst kan worden. En jawel hoor, is gebeurd.Ondertussen heeft het gisteren voor de eerste keer gesneeuwd. En ben ik vanmorgen genietend van het mooie witte landschap gaan werken. Verder gaat alles oke hier.Zaterdag ga ik met tante Tinie naar Amsterdam en gaan we waarschijnlijk ook weer naar waterlooplein naar de markt.
    Nou Cindy , ik wens je weer heel veel genieten toe tijdens je verdere reis door Nieuw Zeeland. We denken aan je.
    Liefs tante Joke

  • 02 December 2010 - 17:06

    Anna:

    Hey Cindy,

    Gezwommen met haaien...
    Da`s nog eens wat anders dan met de hondjes spelen in de sneeuw...

    Veel plezier en ik kijk ui naar je volgende verslag!

  • 06 December 2010 - 18:19

    Marly:

    ha cindy ik heb veel kadootjes ge kreegen en opa heeft mee ge holpen liefst marly xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxx he en ik wil naar je toe xxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 06 December 2010 - 18:35

    Tinie Em Frank:

    hoi cindy

    Weer mooie foto,s ,zien wij ook weer waar je geweest bent, en die hoge trappen, heb je naar boven gekeken, of ben je naar boven geweest HAHA.
    Hier in helmond begint het al in de kerstsfeer te komen koud en veel sneeuw,hoe is dat daar?
    Met Tante Joke naar Amsterdam geweest, En daar ook heeeeeeeeeel veel sneeuw, maar wel n mooie leuke en gezellige dag samen gehad.
    Cindy, we hopen dat je daar nog veel
    zult zien, en mischien kom je daar ook kerstmannetjes tegen die je verassen !!!we horen het wel.

    groetjes tinie,frank en oma

  • 07 December 2010 - 11:31

    Tante Ankie:

    Hoi Cindy,laar even weten dat het heel mooie foto"s zijn.Vrijdag avond 3dec. hadden we surprise voor de kleintjes,en hadden we oma jos ook hierheen gehaald.Ze vroeg of wij ook konden zien waar jij was,dat wel maar er stonden nog geen foto"s bij.Jammer maar misschien een volgende keer.Hier is het grijs en grauw en koud,veel sneeuw is weer weg want het heeft geregend dit weekend.Ben stiekem een beetje jaloers als ik je zie onder een blauwe hemel in een shirt,was het maar alvast zomer.We wachte weer op je schrijven en geniet nog maar.Groejes van ons

  • 07 December 2010 - 21:00

    Wendy:

    ha lief!!ik heb veel te lang niet op je site gekeken en nu dus heerlijk alles bijgelezen! wat een verhalen, ik hoop echt dat je er een boek over gaat schrijven, want je weet het, je hebt er echt talent voor, het leest zo heerlijk weg zoals jij schrijft. krijg het gevoel alsof ik naast je loop (was dat maar zo) maar goed eerst krijg ik de schok dat je een huwelijksaanzoek hebt gekregen, en dan lees ik ook nog over zwemmen met haaien...moet niet enger worden! lekker zonnetje daar, terwijl hier je oren eraf vriezen. sint is weer terug naar spanje (geschopt)en nu moet die boom weer in huis en ook nog versierd worden. je zou voor minder een winterslaap gaan houden
    het gaat wel snel hier, dus ik hoop dat jij van iedere dag geniet!!pas goed op jezelf dikke kus ook van oma jos
    xxxxxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Maleisie+Nieuw Zeeland

Recente Reisverslagen:

09 Februari 2011

Beek en Donk

12 Januari 2011

Langkawi

07 Januari 2011

Sandakan

30 December 2010

Kota Kinabalu

20 December 2010

Christchurch
Cindy

Actief sinds 21 Sept. 2009
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 42703

Voorgaande reizen:

01 Januari 2012 - 10 Maart 2016

Honduras en Nicaragua

07 Maart 2013 - 26 April 2013

Zuid Afrika

03 November 2010 - 10 Februari 2011

Maleisie+Nieuw Zeeland

23 September 2009 - 09 Februari 2010

Mijn eerste reis

09 Juli 2011 - 30 November -0001

Egypte, Filipijnen,

Landen bezocht: