Daar ben ik dan - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Cindy Jansen - WaarBenJij.nu Daar ben ik dan - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Cindy Jansen - WaarBenJij.nu

Daar ben ik dan

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cindy

05 November 2010 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hallo beste mensen,

Even vertellen dat ik er ben. Nog niks zinnigs gedaan behalve slapen en verdwalen. Moet weer even wennen aan de geuren, kleuren van mensen, t eten en de stoepen die opeens eindigen in een groot gat of na een stukje over straat weer verder gaan. Bijna iedereen loopt hier in een lange broek. Op een paar chinezen, of japanners? na. Moet nog even bedenken of ik me voor de domme buitenlander hou, of dat ik netjes in lange broek maar weer een teenslipper poging ga doen.. (nee ik ben nog niet vergeten dat ze de vorige keer na lang rondsjouwen, ongedragen bij een marktmannetje in Bali achterbleven, maar ik ken een wijs persoon die vol blijft houden dat t met reefslippers anders is, dus misschien ga ik toch even kijken of ze gelijk heeft)
Zie maar weinig blanken hier, en de mensen in dit hostel zijn tot dusver ook niet de gezelligste. Wel 1 lief vrouwtje. Daar moest ik gister van eten. Eerst kwam ze met een tros banaantjes, toen met thee en crackers, en na 2 sigaretjes moet ik nu met haar neef trouwen. Dat zal ik maar niet doen he.
Even kijken wat ik ga doen vandaag. Tot snel.
Liefs

• 05 November 2010 - 07:10

Tante Ankie:

Hoi Cindy,even vlug op je site gekeken voor ik ga werken,fijn om te lezen dat je goed aan gekomen bent.En dat trouwen zo ver weg doe dat maar niet!!!!Blijf je volgen.Groetjes uit een stormachtig beek en Donk

• 05 November 2010 - 08:27

Saskia:

Ha,
    Wist niet dat je al weg was! Wij hebben vrienden wonen in Kuala Lumpur!
    Ik blijf je volgen en onwijs veel plezier; trouwens van die neef!! Waarom niet....hi hi.
    Groetjes en doe voorzichtig.)

• 05 November 2010 - 08:46

San:

Hoihoi
    mooi geschreven weer...
    Succes met het vinden van de juiste teenslippers. haha
    En een bruiloft ver weg, is voor ons een goeie reden om je eens achterna te reizen. Maar kom maar gewoon weer terug over 91 dagen.
    Doeidoei

• 05 November 2010 - 12:20

Sarah:

Wauw, nu al een aanzoek? Doe je goed! Ben erg benieuwd naar je reisverslagen...
    Nu, na al dat geslaap, dus helemaal klaar voor het avontuur?

Geniet!
    Liefs,
    Sarah

• 05 November 2010 - 18:04

Tante Joke:

Ha Cindy,
    Wat gezellig en leuk om op deze manier weer een beetje met je mee te kunnen reizen via je reis
    verhalen.En wat betreft dat trouwen, nee hoor, doe nog maar even niet.
    Je hebt nog een hele vakantie voor de boeg en wie weet wat en wie er nog allemaal op je pad komt.
    Enne Geweldig he, dat je nog helemaal aan het begin van je vakantie bent met nog zo'n lange tijd voor de boeg.
    Nou Cindy tot gauw weer.
    Liefs tante Joke

• 05 November 2010 - 19:40

Petra:

He Cindy,
    Wat een nieuws. Je hebt het goed te pakken dat reizen. Hopelijk kan ik weer regelmatig genieten van je mooie verhalen. Wens je veel plezier,maak er een mooie tijd van. groetjes Petra x.

• 07 November 2010 - 22:00

Ara:

Hey Cindy,
    Mooi dat je goed bent aangekomen. Nog veel plezier verder, en zoals gezegt blijf ik je volgen.
    Groetjes Ara

• 08 November 2010 - 12:55

Sandra:

Word tijd voor weer een update!

nog 87 dagen... En je bent weer thuis!

• 10 November 2010 - 12:57

Marly:

hai cindy hep je al iets leuks ge daan xxx marly

• 10 November 2010 - 13:01

Sandra:

onze marly komt helemaal blij naar de kamer, om te vertellen dat ze cindy erop heeft en dat ze er nou ook op staat!!
    Knappe meid hoor, maar heb gezegd dat ze dat toch maar niet meer moet doen...
    nog 85 dagen....

• 10 November 2010 - 14:19

Tinie En Frank:

Hallo Cindy

Fijn om te weten,dat je het weer goed naar je zin hebt daar.
    en heb je al reefslippertjes gekocht, want we willen ook weten of t helpt!
    Ook zijn we benieuwd of je al iets leuk ontdekt hebt,de afgelopen week,
    Want er is alweer n week verstreken,wat gaat het snel he!
    En zorg ook nog maar dat je n paar mooie foto,s van de bloemen en planten daar te pakken krijgt,en de dieren.
    Nou Cindy,verder maar weer veel bekijks plezier zeggen we maar weer!

Groetjes Tinie Frank en Oma

• 11 November 2010 - 14:01

Tante Ankie:

Hoi Cindy,kijk net op je site,en zie nog geen nieuw verhaaltje van jou.Zou je niet een klein beetje goed weer naar ons kunnen sturen????Hier bij ons is het zeer slecht,regen en stormachtig,en koud.Geniet jij daar maar lekker.Groetjes van ons