Dat was t dan - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cindy Jansen - WaarBenJij.nu Dat was t dan - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cindy Jansen - WaarBenJij.nu

Dat was t dan

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cindy

06 Februari 2010 | Thailand, Bangkok

Nou,, laatste verhaaltje.
Heb een dag en nacht verspild aan reizen, en een dag aan bijslapen van da reizen. Via veel omwegen, onhandig geklooi en losse tickets kwam ik in Pattaya uit. Mensen zijn er negatief over, omdat er zoveel prostitutie is, en dat is terecht. Maar gelukkig geen pedo's gezien. Heb eigenlijk ook niet zo heel veel van de stad gezien, want was met andere dingen bezig;
zwemmen met dolfijnen! Kei leuk natuurlijk. Kusjes geven, handjes geven, knuffelen, kunstjes doen, ja... daar hoef ik verder weinig aan toe te voegen toch?!
Was wel een eind rijden, dus op de heenweg naar een national park geweest, en op de terug weg aapjes gevoerd. Ik niet, want vertrouw ze niks. Wel lollig om die beestjes bezig te zien.
De dag erna naar tijgerzoo. Ja, alweer iets met tijgers. En ja, weer een tijger vast gehouden. Nog ff en ik kan ze gaan trainen. Ze hadden ook shows met andere dieren, best zielig eigenlijk. Na de meeste shows kon je met de beesten op de foto. Dus na de tijger, ging ik op de foto met een krokodil! Een hele grote, enge krokodil, met z'n bek open! "ga daar maar zitten sir" (iedereen heet hier sir) Zitten?! Op die krokodil?? Gelukkig had ik een goeie fotograaf, die t in die 2 seconden dat ik zat, toch voor elkaar kreeg om te knippen. M'n hartslag was na de volgende show nog niet op gezond ritme. Maar goed; ik heb op een krokodil gezeten.
En nu ben ik terug in Bangkok. Helaas. Nou....."the end" dan he..... Of toch niet, want als ik nog ooit een mooie financiele meevaller krijg, komen er zeker nog meer verhaaltjes.
Bedankt voor alle leuke reacties, en iedereen die zin heeft om iets af te spreken; ik zal t nodig hebben. Dinsdag ben ik weer thuis, dus gelukkig is er voor ik depressief kan worden nog de carnaval.
xxxx
ps; horen jullie die trieste deuntjes op de achtergrond ook? :)

  • 06 Februari 2010 - 16:34

    Tinie En Frank:

    hoi cindy

    Dan ga maar als je thuis bent maar iets leuks bedenken,wat je aantrekt met carnaval,hebben zij daar in bankok geen leuke outfit voor de carnaval,hoef je er hier niet meer over na te denken.Weer n zorg minder,En heeeeel rustig aan als je weer op de nederlandse bodem terecht komt,Dat zal nog meeeeer ff wennen zijn!!!
    Maar wij vinden het ook weer fijn,dat je weer in aantocht bent!!
    Dus cindy,n goede reis en tot ziens!!!!!!!!

    tinie en frank

  • 03 Juli 2010 - 15:37

    S:

    s

  • 04 Juli 2010 - 18:56

    C:

    c

  • 30 Oktober 2010 - 10:49

    Marian:

    Ha Cindy,
    Wil je een super tijd wensen in het oh zo mooie land. Ben wel erg jaloers. Hopelijk ga je leuke verhalen schrijven, ik houd je in de gaten! Weet niet meer allen mooie plaatjes met naam, te lang geleden! Laat je snel weten wat je zeker moet zien.
    Groetjes Marian

  • 02 November 2010 - 11:40

    San:

    Ha Cindy,

    word weer tijd voor een nieuw verhaal....
    Morgen vertrek je alweer.
    Heel veel plezier!

    Tot straks

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 Februari 2010

Dat was t dan

31 Januari 2010

Ennnnnn,,,,,, weer een ander eiland

22 Januari 2010

eilandjes

13 Januari 2010

Thailandtijd

08 Januari 2010

Nog maar een paar dagen.....
Cindy

Actief sinds 21 Sept. 2009
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 42693

Voorgaande reizen:

01 Januari 2012 - 10 Maart 2016

Honduras en Nicaragua

07 Maart 2013 - 26 April 2013

Zuid Afrika

03 November 2010 - 10 Februari 2011

Maleisie+Nieuw Zeeland

23 September 2009 - 09 Februari 2010

Mijn eerste reis

09 Juli 2011 - 30 November -0001

Egypte, Filipijnen,

Landen bezocht: