Ennnnnn,,,,,, weer een ander eiland - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Cindy Jansen - WaarBenJij.nu Ennnnnn,,,,,, weer een ander eiland - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Cindy Jansen - WaarBenJij.nu

Ennnnnn,,,,,, weer een ander eiland

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cindy

31 Januari 2010 | Thailand, Krabi

Hallo, hoe ist met jullie? -7 zag ik, als ik terug ben!? Maar dat ben ik nog niet!
Begin lui te worden hier. Nog luier bedoel ik. Blijf steeds langer op plaatsen hangen. Krabi, leuke plaats. Het niet in hostels blijven, maakt alles wel heel anders. Veel meer stelletjes ook hier. Je leert niet zo super veel mensen kennen. Tot dusver vereenzaam ik nog niet hoor. M'n dagen in Krabi heb ik doorgebracht met een nieuw vriendinnetje. Een 52 jarige engelse vrouw. Haha, weer es wat anders dan die 20 jarige duitsers. Was leuk.
Nu ben ik op Koh Pangan. Of Koh Pagnan. Of iets in die richting.
Liet me opschepen met een bungalow in de middle of niks anders dan een heleboel muggen. Die 2e nacht mochten ze houden, ben terug naar een ander gedeelte gegaan.
Lieve mensen hier. Het vrouwtje van het guesthouse heeft wel wat weg van ons oma. "niet alleen naar huis komen 's avonds he, en goed op je spullen letten, niet teveel meenemen" Bij m'n 2e redbull vond zei de ober dat ik daarna iets anders moet drinken, want 2 redbull is genoeg voor 1 dag.
Daar denken ze bij de full moon party anders over. Daar geven ze je drank in een emmertje. Een beetje een speeltuin voor grote mensen. Maar na een paar emmertjes is dat opeens erg leuk. Overal lichtjes, groot springtouw met vuur, touwenklimgeval waarna je uitkomt bij een glijbaan, allerlei stomme lichtgevende figuurtjes voor op je lichaam, mensen tekenen zichzelf onder, en gaan dan met z'n alle staan springen op t strand, tot t licht wordt, en het tijd is om naar de afterparty te gaan. (ergens tussen de vorige bezigheden door, gaan er waarschijnlijk ook wel wat pilletjes in)
Verder een avondje thaiboxwedstrijden gekeken. Zeker de moeite waard.
En ja, uhhh,, begin me een beetje te schamen, maar ja.. Op t strand hangen, boekjes lezen, mangosap drinken (40 cent), loempia's eten. (20 cent) Gewoon, zoals mijn leven er de laatste 4 maanden uit gezien heeft. Is er nog steeds iemand die vindt dat het knap is om zolang weg te gaan? :)
Nog een week........ 1 week.....
Doeidoei

  • 31 Januari 2010 - 16:19

    Tinie En Frank:

    Hoi Cindy

    Ja, Ik zeg het nog steeds,dat ik het knap vind,en dat je wat lui word,komt misschien dat je ook alles weer moet laten bezinken,je hebt ook zoooooooooo veel gezien,en meegemaakt,maar je hebt nog ruim n week,dus blijf nog maar even lekker lui!!!
    succes ermee !!!!!!!!

    tinie en frank

  • 01 Februari 2010 - 10:59

    Sandra:

    nog 8 dagen.......
    vandaag stond in de krant, dat er vanaf 13 December, 30 dagen sneeuw is geweest. Geniet nog maar even van het zonnetje!
    xx

  • 01 Februari 2010 - 13:56

    Cis:

    Enjoy your last days!
    Zoals jullie San ook al zei, tis hier koud Brrrrrrrr!!!
    En alvast een goede terugreis gewenst!

  • 01 Februari 2010 - 18:55

    Marieke:

    goh wat gaat het allemaal snel!! ben lekker lui daar, doe precies wat je zelf wil doen! je weet hoe het hier gaat, dus geniet, geniet en geniet :-)

    xx marieke

  • 02 Februari 2010 - 09:19

    Joke:

    Ha Cindy,
    Ik zie het al helemaal voor me zo'n speeltuin voor grote mensen.
    En wat betreft de keuze van bungalowbewoning of hostel kan ik me zeker goed voorstellen dat dat 2 hele andere verhalen worden. Wat dat betreft vind ik zelf een hostel ook heel erg leuk gezien alle nationaliteiten die je daar tegen komt. .Zijn wij ook meerdere keren geweest en beviel ons ook goed.En zo tegen het einde van je vakantie even wat rustigaan en alles al een beetje laten bezinken is ook niet verkeerd lijkt me.
    Nou Cindy, maaker nog wat fijns van en alvast een fijne reis terug.
    Groetjes Tante Joke

  • 02 Februari 2010 - 11:57

    Sandra:

    nog 7.....

  • 02 Februari 2010 - 15:18

    Tante Ankie:

    Hoi Cindy geniet nog maar even van boekjes lezen,sapje drinken,en lui zyn enz.enz.want thuis is het weer heeeel anders.Alvast een heel goede terug reis.Groetjes oom Arie Tante Ankie

  • 03 Februari 2010 - 19:04

    San:

    nog 6.......

  • 04 Februari 2010 - 07:45

    Tinie En Frank:

    hoi cindy

    Nog 5,Sandra begint al af te tellen,lijkt wel oud en nieuw,met dat af tellen.HAHA.nieuw zal het hier wel weer voor jou zijn.En wij zien hier wel weer wat voor vooruit zichten,jij dit jaar weer hebt,dat je de smaak te pakken hebt, weten wij inmiddels wel!!!!!
    Dus ga nu nog maar de laatste dagen genieten in het zonnetje daar,
    tinie en frank

  • 04 Februari 2010 - 11:56

    San:

    nog 5........

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Krabi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 Februari 2010

Dat was t dan

31 Januari 2010

Ennnnnn,,,,,, weer een ander eiland

22 Januari 2010

eilandjes

13 Januari 2010

Thailandtijd

08 Januari 2010

Nog maar een paar dagen.....
Cindy

Actief sinds 21 Sept. 2009
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 42689

Voorgaande reizen:

01 Januari 2012 - 10 Maart 2016

Honduras en Nicaragua

07 Maart 2013 - 26 April 2013

Zuid Afrika

03 November 2010 - 10 Februari 2011

Maleisie+Nieuw Zeeland

23 September 2009 - 09 Februari 2010

Mijn eerste reis

09 Juli 2011 - 30 November -0001

Egypte, Filipijnen,

Landen bezocht: