eilandjes - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Cindy Jansen - WaarBenJij.nu eilandjes - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Cindy Jansen - WaarBenJij.nu

eilandjes

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cindy

22 Januari 2010 | Thailand, Krabi

Hallo,
Heb alweer wat meer van Thailand gezien. Phuket viel me 100% mee. Zat in t centrum, ipv tussen de sextoeristen bij het strand. Overdag was de sfeer bij het strand en alle winkeltjes enzo er om heen ook prima. Geen nare dingen gezien. Phiphi, het eiland waar ik daarna was, vond ik 10x niks. Nou weet ik wat mensen bedoelen met te toeristisch. Hoef echt niet alleen tussen t Thaise volk te zitten, maar dit was t andere uiterste. Waarschijnlijk moet je er dronken voor zijn om de lol er van in te zien, maar zelfs daar had ik geen zin in. Voelt ongelijkwaardig, mensen lijken te denken dat ze alles kunnen maken omdat ze toevallig meer geld hebben. Erg overdreven allemaal.
Wel een leuke dagtoer gedaan. Bootje, snorkelen, eilandjes.
Daarna naar een ander eiland; Lanta.
Dat was stukken beter. Een dag een scootertje gehuurd, lekker rondcrossen met 32 graden zonder helm en aan de andere kant van de weg. Gaat prima daar, want er is niet super veel verkeer. Gelukkig was ik slim genoeg om te onthouden welk scootertje van mij was tussen alle andere, maar helaas (weer) niet om te onthouden waar mn bungalow was.
Nou weer op t vaste land in Krabi.
Ik begin aardig te wennen in Thailand. Je weet nooit zeker wat je kunt verwachten. Bestelde net een sinaasappelsap, krijg ik t in een boterhammenzakje. Op zoek naaar een kamer in Lanta, kreeg ik een boomhut aangeboden. Naar m'n hostel in Phuket bleek m'n taxi een scootertje (Met backpack en al achterop dus) En voor t schrijven van m'n weblog zocht ik een internetcafe, maar kreeg ik iemands kantoortje.
Dat je je schoenen uit moet doen op veel plaatsen, dat t stikt van de muggen en dat je de wc met een emmertje water door moet spoelen neem ik graag voor lief. (dat laatste niet zo heel graag trouwens)
Ik ga nog ff verder met niet al te veel doen. x

• 22 Januari 2010 - 13:18

Tinie En Frank:

hallo Cindy

Maar nog niet op n olifant rondgetrokken,want in sydney hebben ze geen olifanten.en je hebt nog maar 18 dagen te gaan.en n boomhut is ook n keer wat anders.lekker koel bij 32 graden,je foto,s zijn zo geweldig, zoals jij je voelt.jij weet je plekjes wel te vinden.
    Cindy, MOOI

• 25 Januari 2010 - 13:24

Saskia:

Ha cindy,
    Ohh nog maar 2 weken, of vind je het ook wel weer leuk om thuis te komen?
    Even voor de duidelijkheid voor als je het nog niet wist; PSV staat weer op kop!!

Wordt weer feesten voor je!!!

Groetjes Saskia

• 26 Januari 2010 - 07:15

KEV/THEA:

HEY CINDY..SEE YOU ARE HAVING A BALL IN THAILAND..GOOD ON YA MATE. WE ARE CELEBRATING AUSTRALIA DAY HERE IN OZ!!TODAY...SO WILL PROBABLY...PASS OUT LATER HA HA... KEEP SAFE

• 28 Januari 2010 - 18:01

Joke:

Ha Cindy,
    Wat leuk weer om je verslag te lezen. Iedere keer weer.Lijkt me geweldig avontuurlijk en verassend wat je elke keer uiteindelijk krijgt of wat er op je pad komt terwijl je in eerste instantie iets heel anders had verwacht. Zo blijkt maar weer dat we bij alles toch een plaatje in ons hoofd hebben bij hoe iets er uit hoort te zien.Het einde komt nu langzaamaan in zichtvoor je.
    Maar nu nog niet dus meisje geniet er nog van. Ik denk wel aan je.