Dunedin - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Cindy Jansen - WaarBenJij.nu Dunedin - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Cindy Jansen - WaarBenJij.nu

Dunedin

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cindy

10 December 2010 | Nieuw Zeeland, Dunedin

Ha beste mensen,

Het regent, en is 15 graden in Dunedin, dus tijd om te schrijven!
In Franz Josef kunnen de sportieve mensen een wandeling van 8 uur maken over de glaciers, de minder sportieve gaan voor de 4 uur, en een luie homo uit Singapore, en Cindy gaan voor de helikopter. Helaas; te bewolkt dus dat ging niet door. In plaats daarvan maar weer bij het hostel gehangen, een stuk goedkoper.
In Queenstown was t hoogtepunt een dag naar Milford Sound. Was inderdaad erg mooi, maar het leek me iets teveel op Thailand, waar je niet 4 uur heen, en 4 uur terug in een bus hoefde om dat te zien. Mijn kamer deelde ik die avond met iemand uit Colombia, 1 uit Argentinie, 1 uit Uruguay en iemand uit Brazilie. Tijd voor wodka aan het strand :) Minstens zo leuk als heel dat Milford Sound toch?!
Verder was het tijd om mn bankrekening te bekijken, en raar maar waar, ik heb geld zat! Mooi da ik niet van Bungeejumpen, skydiven, raften en weet ik veel wat voor dure en enge onzin meer houdt.
Dus nu koop ik allerlei salades en andere lekkere dingen, ipv toast, toast en toast. En ben ik met zo'n toeristenbus door de stad gegaan. Gister een erg leuke toer gedaan. Pinguins (dat woord moest ik effe googlen :)) gekeken. Waggelend uit de zee, slapend op de heuvels. Kei leuk. En een zeeleeuw. Dus ik was weer blij. Tot dat ik zag hoever we van de bus vandaan waren, en vooral hoe hoog dat was.. Laat die zeehonden maar zitten dan,,eerst weer lucht krijgen.
En verder, niet zo'n geweldig weer, heel veel mussen en eenden die bijna op schoot komen zitten, en meestal leuke, grappige mensen in de hostels.
Veel plezier met de tijd voor kerstmis. Tot de volgende keer.
Liefs





  • 10 December 2010 - 07:30

    Sandra:

    he he
    wat moeten we steeds lang wachten op een volgend verhaaltje....

    Fijn dat alles goed gaat. En geniet er nog van. En zuinig zijn op je geld is heel goed. Zo kun je weer sneller naar je volgende reis uitkijken.

    xxxxxxxxx

  • 10 December 2010 - 11:02

    Sarah:

    Hey Cindy,

    Fijn dat je geld zat hebt ;-) Kun je goed gebruiken wanneer je op vakantie bent, wel zo handig!
    Ik was me aan het bedenken... Jij komt op 3 februari aan op Schiphol of ben je dan nog onderweg? Ik vertrek nl de 3e... Zou grappig zijn wanneer we even 'hallo' zouden kunnen zeggen, maar dat zou dan wel heel toevallig zijn.. Maar dat duurt nog even (die 3e), dus voor nu nog lekker genieten!

    Liefs!!

  • 11 December 2010 - 12:57

    Tante Ankie:

    Gelukkig weer iets om te lezen van jou,fijn dat alles goed gaat,ennnnne dat je financieen voldoende is.Want dit is zeer belangrijk toch???Dacht dat het daar wel heel mooi weer zou zijn,maar 15 gr. is ook niet echt veel alhoewel beter dan hier nog.Jammer dat je helikopter vlucht niet door ging,want dat lijkt me wel leuk om alles eens van boven te bekijken.En zo ik lees ,leer je ook wel mensen kennen van heinde en ver.Cindy geniet nog maar lekker,want de teller tikt iedere dag door,en dan zijn we ook zo weer bij nul.Heel veel groetjes van oom arie en tante ankie

  • 13 December 2010 - 08:17

    Olga:

    Leuk weer wat van je te lezen, wat vliegt de tijd he over 52 dagen alweer terug. Grappig zeg al die beestjes, ben wel een beetje jaloers, vakantie bezt aan toe!! Hier is k..weer. Piet is vorige week met Bodo de gracht in gegeleden, wagen verdronken maar lekker belangrijk mijn mannen ongedeerd...enne ons baby/meisje hondje Shiva is geboren, tegen de tijd dat jij naar Nederland komt gaan we haar halen...spannend!
    Geniet ervan meid!!!
    Liefs,

  • 18 December 2010 - 22:42

    Anna:

    Jeetje wat gaat dat snel hè
    Nog 47 dagen.
    Mooi zo, je hebt geld genoeg, geslapen op de heuvels,een zeeleeuw ............. Bofbips!

    Geniet


  • 19 December 2010 - 10:21

    Sandra Bron:

    Hallo Cindy,

    Hier even een berichtje uit het koude en sneeuwachtige Deurne.
    Zie dat je al heel wat kilometers hebt afgelegd, hopelijk is alles goed met je en bevalt je rondreis goed.
    Hier in Deurne en op de Vennen gaat alles z'n gangetje, heb vandaag mijn laatste inwerkdienst bij J.P.
    Moet zeggen dat ik het erg leuk vindt, we gaan zo lunchen.
    Nou meid geniet ervan, en tot in februari.

    Liefs San en team Vennen 2

  • 19 December 2010 - 10:40

    Tante Ankie:

    Heee Cindy,hoe is het daar?We hopen dat je nog steeds geniet en nieuwe dingen ontdekt en indrukken op doet.oom Arie en ik zijn gister avond naar de Toppers geweest(wel de Gemertse) in het Ridderhof.We waren uitgenodigd door Twan die 4 vrij kaartjes had.(vip)Ik kan je zeggen dat is voor herhaling vatbaar,kei gezellig en heel goede zangers en zangeressen.Hier gaat alles zijn gangetje en het blijft winters,met veel sneeuw.Moet wel zeggen,het geeft je dat echte kerstgevoel.Ben beniewd hoe jij daar de kerst ervaart in de zon?Raar eigenlijk.Zag dat je mijn uitnodiging van facebook had geaccepteerd,kei leuk.Ga afscheid nemen want we gaan zo naar oma jos.Geniet nog maar lekker,en we blijven je volgen en aan je denken met deze dagen.Dikke knuffel van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Dunedin

Maleisie+Nieuw Zeeland

Recente Reisverslagen:

09 Februari 2011

Beek en Donk

12 Januari 2011

Langkawi

07 Januari 2011

Sandakan

30 December 2010

Kota Kinabalu

20 December 2010

Christchurch
Cindy

Actief sinds 21 Sept. 2009
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 42696

Voorgaande reizen:

01 Januari 2012 - 10 Maart 2016

Honduras en Nicaragua

07 Maart 2013 - 26 April 2013

Zuid Afrika

03 November 2010 - 10 Februari 2011

Maleisie+Nieuw Zeeland

23 September 2009 - 09 Februari 2010

Mijn eerste reis

09 Juli 2011 - 30 November -0001

Egypte, Filipijnen,

Landen bezocht: